Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Czym jest PLIK?
Nasze pliki to cyfrowe dokumenty w postaci pliku tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego, które gotowe są do natychmiastowego użycia. Stanowią one treści cyfrowe zgodnie z definicją zawartą w ustawie o prawach konsumenta, które przesyłane są do Ciebie w postaci niezapisanej na trwałym nośniku.


Kiedy dostanę zakupiony PLIK?
Swój gotowy do użytku PLIK znajdziesz w sekcji "Moje pliki" po zalogowaniu się na konto sklepu, w ciągu zaledwie kilkunastu minut od momentu opłacenia zakupu. Zazwyczaj jest on dostępny w ciągu około 15 minut od momentu opłacenia zakupu i zaksięgowania płatności.


Czy mogę odstąpić od umowy?
Zakupiłeś PLIK cyfrowy, niezapisany na trwałym nośniku, który został Ci dostarczony przed upływem 14 dni od momentu zawarcia umowy (zakupu w naszym sklepie), dlatego zgodnie z przepisami prawa nie możesz odstąpić od umowy.

Co znajdę w PLIKu?
Jest to zależne od produktu, który kupujesz. Wzory dokumentów, takie jak np. umowy czy zakresy obowiązków otrzymasz w formie dokumentu tekstowego oraz dokumentu pdf, byś mógł się upewnić, jak powinien wyglądać układ tekstu (na wypadek różnic w wyświetlaniu przez różne edytory tekstu). W przypadku arkuszy i kalkulatorów otrzymasz gotowy do natychmiastowego użycia tzw. szablon główny w formie arkusza kalkulacyjnego Excel wraz ze szczegółową instrukcją jego obsługi w postaci pliku pdf. Bonusowo otrzymasz w pełni edytowalny arkusz kalkulacyjny Excel, który możesz całkowicie zmodyfikować na własne potrzeby.

Jakie muszę spełnić wymagania techniczne, by korzystać z PLIKów?
Aby w pełni cieszyć się możliwościami płynącymi z pracy z narzędziem, konieczne jest spełnienie następujących wymagań technicznych przez Twoje urządzenie (komputer, tablet, telefon):

• system operacyjny: Windows, MacOS
• program: MS Excel wersja 2016 lub wyższa (na komputer) lub darmowa wersja online MS Excel (na komputer i telefon)
• przeglądarka plików w formacie pdf, np. bezpłatny program Adobe Reader

Powyższe rozwiązania są przez nas rekomendowane dla maksymalnego wykorzystania narzędzi.
Co prawda – nasz szablon otworzysz również np. w arkuszach Google, darmowej wersji oprogramowania Apache OpenOffice czy za pomocą darmowego oprogramowania Libre Office. W takiej sytuacji koniecznie korzystaj z najnowszej wersji danego programu.

Czy dostanę fakturę? 
Oczywiście, że tak. Niezależnie czy prowadzisz firmę czy jesteś osobą fizyczną – uzupełnij tylko dane Twojej firmy na Twoim koncie w naszym sklepie, a podczas dokonywania zakupu zaznacz odpowiednie pole potwierdzając, że wybierasz fakturę.

Dlaczego wizualizacje produktu są prezentowane tylko w części, a nie pokazujecie całego produktu?
Dokładamy wszelkich starań, aby opisy naszych produktów znajdujące się w kartach towaru były jak najbardziej wyczerpujące, a dodatkowe wizualizacje uzupełnionych części były dla Ciebie dodatkowym dowodem, że naprawdę warto z nich skorzystać i że możesz spodziewać się profesjonalnych rozwiązań z naszej strony. Chcemy byś miał pogląd, co kupujesz, ale musimy też ochronić nasze prawa autorskie przed kopiowaniem naszej pracy, w którą wkładamy serce i ogromne zaangażowanie. Oczywiście posiadamy bardzo konkretne rozwiązania w zakresie ochrony praw autorskich, ale mimo to – również w tym zakresie jesteśmy przezorni.

Nie jestem biegły w Excelu. Czy będę w stanie pracować z narzędziem?
Dołożyliśmy wszelkich starań, by praca z naszymi narzędziami była maksymalnie prosta i intuicyjna. Wraz z naszymi kalkulatorami i arkuszami dostajesz przejrzystą instrukcję, która nie tylko przeprowadzi Cię po technicznych aspektach pracy z narzędziem, ale ma potężny walor edukacyjny. Niezależnie od produktu – w szablonie głównym wypełniasz danymi liczbowymi jedynie wskazane pola, a szablon generuje wynik.

Zarządzam mikro firmą w branży handlowej i jestem zainteresowany zakupem waszych kalkulatorów dla mojej małej firmy, m.in. pakietem kluczowych plików. Niestety jest lipiec i zastanawiam się, czy ma sens zakup waszych plików właśnie teraz w środku roku, czy to nie ma żadnego znaczenia i mogę korzystać z nich od razu? 
Oczywiście, że możesz, a nawet powinieneś je kupić, jeśli zależy Ci, by jak najszybciej lepiej zarządzać swoim biznesem. Nasze pliki (kalkulatory, arkusze) mają formę bardzo elastyczną, co oznacza, że możesz rozpocząć z nimi pracę niezależnie od miesiąca, w którym dokonasz ich zakupu. Jeśli więc dokonasz zakupu np. w lipcu, nasza „Szczegółowa instrukcja obsługi szablonu” wskaże Ci, jak pracować z narzędziem, kiedy zaczynasz korzystać z pliku właśnie w lipcu.

Moja firma korzysta ze zwolnienia VAT, czy wasze pliki uwzględniają to w obliczeniach?
Oczywiście, że tak. Nasze kalkulatory są przygotowane zarówno dla firm wystawiających faktury VAT, jak również dla wszystkich, które z takiego zwolnienia korzystają. Szczegółowe informacje, jak korzystać z narzędzi w sposób maksymalnie przydatny dla Ciebie i firmy, znajdziesz w "Szczegółowej instrukcji obsługi szablonu" dołączonej do każdego kalkulatora.

Prowadzę biuro rachunkowe, a dodatkowo posiadam sklep internetowy z gadżetami dla biznesu, który zarejestrowany jest na inną moją spółkę – czy wasze pliki mi się przydają?
Oczywiście, że tak. Nasze kalkulatory kierowane są do wielu branż. Niezależnie czy sprzedajesz produkty, czy usługi, czy masz firmę produkcyjną czy handlową, czy prowadzisz sklep internetowy i sprzedajesz na Allegro, albo innej platformie, czy pracujesz w modelu offline, mieszanym czy online – dołożyliśmy wielu starań, aby nasze kalkulatory z jednej strony spersonalizować (co ma odzwierciedlenie w nazwach naszych produktów), ale również zuniwersalizować, byś mógł korzystać z niego bez żadnych ograniczeń branżowych. M.in. dlatego dopełnieniem każdego narzędzia w postaci kalkulatora czy arkusza jest "Szczegółowa instrukcja obsługi szablonu" dołączona do każdego kalkulatora – przeprowadzi Cię ona nie tylko po technicznych aspektach pracy z narzędziem, ale ma potężny walor edukacyjny, jak korzystać z narzędzia w pracy i biznesie.

Jestem freelancerem na umowę o dzieło w zakresie realizacji stron www oraz marketingu online – czy kalkulatory dostępne w strefie dla freelancerów na pewno to uwzględniają?
Oczywiście, że tak. W strefie „Dla freelancerów” znajdziesz produkty, które przygotowane są zarówno dla freelancerów prowadzących działalność i wystawiających faktury (z VAT i zwolnione z VAT), jak i dla tych, którzy za swoją aktywność otrzymują honorarium w ramach umów o dzieło czy zlecenie. Dodatkowo – niezależnie czy działasz w branży filmowej, jesteś artystą komikiem, aktorem realizującym eventy dla biznesu – w naszej ofercie w sekcji „dla freelancerów” znajdziesz rozwiązania dla Ciebie.    

Zaufane Opinie IdoSell
4.97 / 5.00 158 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-03
Zakupione pliki budżetu firmowego i domowego spelniaja moje oczekiwania
2024-09-18
Sprawny sklep. Narzędzia pomocne. dzieki
pixel